donderdag 5 juni 2008

Katja Schuurman in Singles

Katja Schuurman en Bracha van Doesburgh spelen een hoofdrol in de nieuwe
NET-5 serie Singles. Dat maakt Bracha vandaag bekend in de radioshow van
Ruud de Wild. Er is nog een derde hoofdrolspeler maar deze word later aangekondigd. “Het gaat over drie vrouwen. Het is een totaal nieuwe serie. Het is niet gebaseerd op Meiden van de Wit. Het is een heel ander ding. Het heet Singles. Ik ga nu niet alles zeggen, want straks krijg ik heel erg op mijn kop.”

Eingelijk wilde Bracha nog niks kwijt over de nieuwe serie: “Ik ga binnenkort in een serie spelen. Volgens mij willen ze dat nog naar buiten brengen, maar ik ga in een serie spelen. Ja, het is op NET 5 inderdaad.”

Katja Schuurman maakt binnenkort de overstap van BNN naar NET 5.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dit nieuwsbericht is gewoon gekopierd en een paar woorden van veranderd

http://www.mediacourant.nl/?p=5580